#fogyasztói hangulat








Romlott a fogyasztók hangulata az USA-ban
 

Romlott a fogyasztók hangulata az USA-ban

Romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban novemberben: a Thomson Reuters és a Michigan Egyetem által készített fogyasztói bizalmi index a végleges adatok szerint 82,7 pont volt az előző havi 82,6 pont után, de kevesebb lett a hó elején közzétett előzetes adat, a 84,9 pont után.

MTI MTI





Tovább javult az amerikai fogyasztói hangulat
 

Tovább javult az amerikai fogyasztói hangulat

Februárban szerényen tovább javult a fogyasztók hangulata az Egyesült Államokban: a Reuters hírügynökség és a Michigan egyetem közös havi hangulatindexe 75,3 pont lett a januári 75 pont után. Az elemzők romlást, 73 pontot vártak.

MTI MTI

Még borúlátóbbak lettek a magyar fogyasztók
 

Még borúlátóbbak lettek a magyar fogyasztók

A GfK piackutató intézet felmérése szerint tovább romlott a fogyasztói hangulat Magyarországon, ezt jelzi a GfK komplex fogyasztói bizalmi indexe (FBI), amely 13 ponttal 117,5 pontra csökkent decemberre a szeptemberi felméréshez képest - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet pénteken.

MTI MTI


Javult az amerikai fogyasztói hangulat
 

Javult az amerikai fogyasztói hangulat

Az elemzői várakozásoknál jobban alakult a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban decemberben: a Reuters hírügynökség és a Michigan egyetem közös havi hangulatindexének előzetes, hóközi becslése 67,7 pontot mutat.

MTI MTI



Mélyponton az amerikai fogyasztói hangulat
 

Mélyponton az amerikai fogyasztói hangulat

Romlott október első felében a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban, a Michigan állami egyetem és a Thomson Reuters közös felmérése szerint. A hóközi hangulatindex fogyasztói várakozásokat jelző almutatója 1980 májusa óta nem állt ilyen alacsony szinten.

MTI MTI

Szeptemberben jobb volt a fogyasztók hangulata az USA-ban
 

Szeptemberben jobb volt a fogyasztók hangulata az USA-ban

Javult szeptemberben a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban egy pénteken megjelent felmérés szerint, az adatok azonban azt mutatják, hogy továbbra is nagy az aggodalom az amerikaiak körében a munkaerő-piaci helyzet és a személyes anyagi helyzet alakulását illetően, ami visszafoghatja a lakossági fogyasztást a következő időszakban.

MTI MTI